قیمت ماشین ظرفشویی ویرپول در بانه

Rate this post

طرز کاربا ماشین ظرفشویی ویرپول

طرز کاربا ماشین ظرفشویی ویرپول بسیار راحت و ساده تر است از محصولات مشابه با ما در ادامه این مقاله همراه باشید تا به شما علاوه بر طرز کاربا ماشین ظرفشویی ویرپول راهنمای فارسی آن را هم ارائه خواهیم داد.

بروشور فارسی ماشین ظرفشویی whirlpool بروشوری چند صفحه ای است که شامل تمام اطلاعات مورد نیاز برای کار و نصب ماشین ظرفشویی whirlpool است. دانستن محتوای این جزوه برای همه کاربران این دستگاه کاملا ضروری است. در دست نوشته زیر اطلاعات را از کتابچه راهنمای فارسی ماشین ظرفشویی whirlpool بررسی خواهیم کرد.

طرز کاربا ماشین ظرفشویی ویرپولنمک ظرفشویی

یک دهانه در داخل ماشین ظرفشویی وجود دارد که یک درب باز روی آن وجود دارد.طرز کاربا ماشین ظرفشویی ویرپول

نمک نقش مهمی در فرایند سخت شدن دارد. این نمک با ریسین (که پر ازنمک های آب است) ترکیب می شود و آن را بازسازی می کند.طرز کاربا ماشین ظرفشویی ویرپول

مقدار نمک مورد نیاز برای قرار دادن در یک ظرف خاص ۱ کیلوگرم است.طرز کاربا ماشین ظرفشویی ویرپول

از شوینده پودری و همچنین نمک پخت محلی و نمک زرده باید در محفظه های جداگانه اجتناب کرد.طرز کاربا ماشین ظرفشویی ویرپول

لازم است درب مخزن نمک به طور کامل بسته شود، در غیر این صورت نمک نشت خواهد کرد و باعث سوراخ شدن یا زنگ زدن تابه کابین فولادی و همچنین فیلترهای سه گانه خواهد شد.

برای شروع کار با ماشین ظرفشویی باید دو فنجان نمک ظرفشویی را در یک لیتر آب حل کنید و داخل مخزن نمک بریزید، دفعه بعد می توانید نمک را بدون آب در ظرف قرار دهید.طرز کاربا ماشین ظرفشویی ویرپول

هر زمان که ماشین ظرفشویی از نمک تمام می شود، نور شاخص نمک روشن می شود و شما باید نمک ویژه ای به مخزن اضافه کنید.

شاخص نمک مانند 2 فلش چشمک زن در صفحه نمایش ماشین ظرفشویی شکل است.طرز کاربا ماشین ظرفشویی ویرپول

طرز کاربا ماشین ظرفشویی ویرپولبراق کننده ماشین ظرفشویی

منبع براق کننده در درب داخل ماشین ظرفشویی است و شما باید مخزن را پر کنید. هنگامی که خنک کننده تمام می شود، نور شاخص خنک کننده روشن می شود و لازم است آن را پر کنید. بدیهی است که استفاده از مایع پرداخت اختیاری است.

مایع براق کننده مکمل نمک است و حذف آثار سنگ آهک از سطح ظروف را تسهیل می کند و خشک شدن ظروف را تسهیل می کند. همچنین سطح ظروف را روشن می کند.

قرص مورد نیاز ماشین ظرفشویی

یک قرص ماشین ظرفشویی معمولاً از سه بخش پودر، براق کننده و نمک تشکیل شده است. اگر از قرص استفاده می کنید، دیگر نیازی به ریختن نمک و براق کننده نیست و فقط یک قرص را به جای پودر یا کف ماشین ظرفشویی قرار می دهید.

وجود سختی در آب

سختی آب از محله ای به شهر دیگر متفاوت است. برای تنظیم سختی آب از ورقه خاصی برای بدست آوردن  سختی آب استفاده می کنیم. یک ماشین ظرفشویی جدید همیشه یک ورق  ph سنج در داخل خودش دارد.

چگونه گی بدست اوردن سختی در آب

ما تمام مناطق مشخص شده بر روی ورقه ph سنج را زیر آب میبریم. توجه داشته باشید که زمان حداقل 5 ثانیه است و این روش را نمی توان بر روی آب جاری آزمایش کرد.

ورقه ph سنج را بردارید و آب اضافی را تکان دهید تا قطره های اضافی حذف شود. پس از حدود ۱ دقیقه، نقاط  سبز رنگ تغییر می کنند و قرمز یا بنفش می شوند. تعداد نوارهای تغییر رنگ قرمز یا بنفش را بشمارید و طبق تنظیمات ماشین ظرفشویی سطح سختی آبی را انتخاب کنید.

درباره آرکامان سرویس:

پیشینه آرکامان سرویس متمرکز بر ارائه خدات پیشرفته و همچنین تامین قطعات از مجموعه های اصلی می باشد. در طول این

سال ها خدمات تخصصی زیادی توسط کادر فنی ما انجام شده است که مهارت و تجربه ما را در ارائه خدمات پشتیبانی بهتر

افزایش داده است و در حال حاضر مجموعه خدمات مرکزی آرکامان سرویس به عنوان یکی از دفاتر خدمات و پشتیبانی در سطح استان البرز و تهران نقش مهمی را ایفا می کند و سعی در ارتقا کیفیت خدمات در سطح دو استان را دارد.

طرز کاربا ماشین ظرفشویی ویرپولیخ

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *