قیمت ماشین لباسشویی ویرپول

Rate this post

قیمت ماشین لباسشویی ویرپول

در این نوشتار قصد داریم تا اطلاعاتی را درباره ویژگی ها و قیمت ماشین لباسشویی ویرپول خدمت شما ارائه کنیم.در ادامه با ما همراه باشید.

قیمت ماشین لباسشویی ویرپول

ماشین لباسشویی ویرپول در ایتالیا ساخته می شود که امروزه یکی از زیباترین و پیشرفته ترین ماشین های لباسشویی بازار محسوب می شود و همچنین با توجه به کیفیت و کارایی قیمت ماشین لباسشویی ویرپول بسیار مناسب تر به نظر می رسد.
این ماشین لباسشویی با توجه به ظرفیت بالایی که دارد می تواند ویژگی بسیار خوبی برای خانواده های بزرگ باشد و همچنین در هنگام شستن از سطح سر و صدای بسیار پایینی برخوردار است.

همچنین موتور قدرتمند این ماشین لباسشویی قابلیت چرخش 1400 دور در یک دقیقه را دارد و نیز سرعت بالای این موتور موجب شده است تا لباس‌ها با قدرت بالایی شسته شوند.

و نیز ماشین لباسشویی ویرپول از فناوری های ویژه ای از جمله تکنولوژی ( 6th sense technology )  و قابلیت شستشوی بی صدا Super silent بهره میبرد.

مشخصات کلی ماشین لباسشویی ویرپول:

مشخصات کلی
نوع مخزندرب از جلو
سرعت چرخش موتور۱۴۰۰ دور در دقیقه
لوله ورودی آب سرد و گرمدارد
صفحه نمایشدارد
رتبه انرژیA
قابلیت اضافه کردن لباس حین کاردارد
تعداد برنامه های شست و شو۱۴ عدد
قفل Aquaدارد
سایر ویژگی‌هافن آوری تنظیم شوینده، برنامه شستشوی اقتصادی، فن آوری حس ششم، توانایی تشخیص مصرف آب در مقایسه با آلودگی، شستشوی سریع 30 دقیقه ای، حذف لکه آسان

انواع ماشین لباسشویی ویرپول موجود در ایران:

ماشین لباسشویی ویرپول در دو نوع درب از بالا و درب از جلو طراحی و تولید شده اند که هر دوی آنها اتوماتیک بوده و لباس را به طور کامل شسته و خشک شده به شما تحویل می دهند که البته قیمت ماشین لباسشویی ویرپول نیز به دلیل تفاوت تکنولوژی های به کار رفته در آنها ،با یکدیگر متفاوت هستند.

چند مدل لباسشویی ویرپول پرفروش و به روز در ایران:

  • ماشین لباسشویی ۱۲ کیلویی مدل ۱۲۴۳۳
  • ماشین لباسشویی ۱۰ کیلویی مدل ۱۰۱۴۹
  • ماشین لباسشویی ۱۰ کیلویی  مدل ۱۰۴۲۱
  • ماشین لباسشویی ۹ کیلویی مدل ۹۰۴۲۰

قیمت ماشین لباسشویی ویرپول

قیمت ماشین لباسشویی ویرپول:

با توجه به اینکه ماشین لباسشویی ویرپول به هیچ عنوان در ایران مونتاژ نشده و محصولی کاملا وارداتی است و نیز همچنین با وجود اینکه قیمت ارز در کشور ما پیوسته در حال نوسان است به همین دلیل نمیتوان قیمت ماشین لباسشویی ویرپول را به طور دقیق محاسبه کرد.

مشکلات احتمالی ماشین لباسشویی ویرپول که باید نسبت به رفع آنها اقدام کنید:

  • روشن نشدن ماشین لباسشویی
  • عدم چرخش دیگ ماشین لباسشویی
  • عدم آبگیری ماشین لباسشویی
  • لرزش شدید و جابجایی لباسشویی
  • صدای خیلی زیاد ماشین لباسشویی
  • عدم تخلیه آب توسط لباسشویی
  • نشتی آب ماشین لباسشویی
  • بسته نشدن درب ماشین لباسشویی
  • نمایش کد ارور توسط لباسشویی

در صورت وجود هر یک از این مشکلات، در اسرع وقت با یکی از مراکز تعمیر ماشین لباسشویی تماس بگیرید و اقداماتی را برای حل آن انجام دهید تا مجبور به پرداخت هزینه های زیاد در طول زمان برای حل مشکل نشویید و همچنین باید بدانید تعمیرات مناسب و به موقع ماشین لباسشویی whirlpool تضمین کار مناسب و استقامت بیشتر است.

در پایان امیدواریم که اطلاعات ارائه شده درباره قیمت ماشین لباسشویی ویرپول و ویژگی های آن برای شما مخاطبان عزیز مفید واقع شده باشد.

درباره آرکامان سرویس:

پیشینه آرکامان سرویس متمرکز بر ارائه خدات پیشرفته و همچنین تامین قطعات از مجموعه های اصلی می باشد. در طول این سال ها خدمات تخصصی زیادی توسط کادر فنی ما انجام شده است که مهارت و تجربه ما را در ارائه خدمات پشتیبانی بهتر افزایش داده است و در حال حاضر مجموعه خدمات مرکزی آرکامان سرویس به عنوان یکی از دفاتر خدمات و پشتیبانی در سطح استان البرز و تهران نقش مهمی را ایفا می کند و سعی در ارتقا کیفیت خدمات در سطح دواستان را دارد.

قیمت ماشین لباسشویی ویرپول

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *