لوازم خانگی بوش ساخت کجاست؟

نمایندگی بوش در کرج

Rate this post

لوازم خانگی بوش ساخت کجاست؟

مطمئنا برای شما هم مهم است که به هنگام خرید بدانید لوازم خانگی بوش ساخت کجاست؟تا بتوانید یک محصول اصل خریداری کنید،به همین دلیل ما در این مقاله قصد داریم تا به این موضوع بپردازیم.

پس لطفا در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

در ابتدای مبحث برای اینکه متوجه شویم لوازم خانگی بوش ساخت کجاست؟باید تاریخچه این برند را مورد بررسی قرار دهیم.

لوازم خانگی بوش ساخت کجاست؟

تاریخچه برند بوش:

برای همه ما مهم است که بدانیم محصولی را که خواهیم خرید به چه کشوری تعلق دارد. یکی از برندهایی که در زمینه لوازم برقی کار می کند و برای همه به خوبی شناخته شده است ، برند مشهور بوش است. بوش با سال ها کار در زمینه لوازم خانگی موفق به کسب شهرت خوبی در این زمینه شده است، بنابراین امروزه کمتر کسی این برند را نشناسد.

معمولا وقتی لوازم الکتریکی می خریم، اگر منظورمان برندهای خارجی باشد، برند بوش قطعا انتخاب اول ماست.حالا در ادامه با ما باشید تا متوجه شوید که لوازم خانگی بوش ساخت کجاست؟

لوازم خانگی بوش ساخت کجاست؟

برند بوش در اصل در اشتوتگارت آلمان فعالیت می کرد. پس از آن به دلیل فعالیت های گسترده و به منظور ارائه بهترین خدمات به مشتریان، محصولاتی به دستور بوش در کشورهای دیگر تولید و توزیع می شود. البته کارخانه های اصلی بوش تنها در آلمان، ترکیه، چین، مالزی و مجارستان قرار دارند و بقیه اصطلاحا تحت لیسانس بوش قرار دارند.

رابرت بوش، بنیان گذار لوازم خانگی بوش، در جوانی و تنها ۲۵ سالگی کارگاه تولید خود را در اشتوتگارت آلمان آغاز کرد. در واقع کارگاه کوچکی است که شرکت های بزرگ بوش در آن به دنیا آمده اند. اولین کارخانه بوش در سال ۱۹۰۱ ساخته شد.دقیقاً ۱۰ سال بعد در سال ۱۹۱۰ کارخانه فویرباخ در نزدیکی اشتوتگارت افتتاح شد. در آن زمان بوش به یک شرکت تقریباً بزرگ با دو شعبه در این کشور تبدیل شد. و در سال ۱۹۱۷ محصولات بوش به کشورهای دیگر صادر شد.

امروزه بوش یکی از ۳ برند برتر جهان در تولید لوازم خانگی است. در سال ۲۰۱۲ بوش نزدیک به ۳۴ هزار کارمند در سراسر جهان داشت و تا به امروز حدود ۱۵۰هزار نفر اضافه کرد.

بوش یخچال ها و فریزرهای ساید بای ساید خود را در کره تولید و مونتاژ می کند و ماشین های ظرفشویی و لباسشویی آن توسط بوش در ترکیه تولید می شود. اگر کسی بپرسد لوازم خانگی بوش ساخت کجاست؟ در پاسخ به سوال او باید نزدیک به ۱۰ کشور را نام بریم.

همچنین لازم است بدانید که بسیاری از لوازم آشپزخانه بوش مانند دستگاه های چای، آبمیوه گیرها و غیره به دلیل موضوع رقابتی و هزینه های پایین تولید در چین تولید می شوند.

مهندسان نظارت بوش یک خط کامل از لوازم خانگی بوش را در کشورهای دیگر دنبال می کنند تا به جز حفظ کیفیت محصول، از بازار رقابتی جا نمانند.

برند بوش نیز دوستدار محیط زیست است و از آخرین فناوری برای این منظور استفاده می کند.

لوازم خانگی بوش ساخت کجاست؟

مهم ترین دلایل محبوبیت محصولات بوش:

همان طور که می دانید بوش در زمینه قطعات خودرو، ابزارهای الکتریکی و لوازم خانگی فعالیت می کند اما جالب اینجاست که این شرکت نام و یکی از بهترین برندهای هر صنعت است که کسب و کار می کند، اگر بخواهیم دلیل محبوبیت آن و درک موفقیت این شرکت را بدانید، می توان همه چیز را در مدیریت و اظهارات رابرت بوش پیدا کنیم که به آنها اعتقاد داشت و آنها را در صدر کارش قرار داد.

رابرت بوش همیشه به مدیران اجرایی خود گفته است که نمی توانم تصور کنم کسی محصولات شرکتم را کنترل کند و از بعضی جهات ممکن است آن را نامساعد بدانم و از هر نظر باید از بالاترین کیفیت برخوردار باشند. این بیانیه رابرت بوش حتی پس از مرگش همواره در کنار این برند ایستادگی کرده است.

در واقع دلیل اصلی محبوبیت لوازم خانگی بوش، کیفیت محصولات آن است، بلکه دلایل دیگری که امروزه این برند را در صدر برندهای جهانی قرار داده اند، نیازها و سلیقه های مختلف را در سراسر جهان پشتیبانی می کنند. در دنیا باید محصول علاوه بر زیبایی و کارایی، کیفیت بالایی برای مصرف کننده داشته باشد تا مشتری همیشه از پولی که برای خرید محصولش پرداخت کرده راضی باشد.

در پایان امیدواریم که مطالب ارائه شده درباره اینکه لوازم خانگی بوش ساخت کجاست؟برای شما همراهان گرامی مفید بوده باشد.

به همین جهت مشاوران ما در مجموعه آرکامان سرویس در خدمت شما هستند تا در زمینه لوازم خانگی بوش ساخت کجاست؟ و موارد دیگر شما عزیزان را راهنمایی کنند.

لوازم خانگی بوش ساخت کجاست؟

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *