ماشین ظرفشویی ویرپول خوبه؟

ماشین ظرفشویی ویرپول خوبه؟

Rate this post

ماشین ظرفشویی ویرپول خوبه؟

سوال خیلی از مشتریان ما این است که آیا ماشین ظرفشویی ویرپول خوبه؟ در این مقاله با بررسی خصوصیات این ماشین ظرفشویی سعی داریم تا به این سوال شما عزیزان پاسخ دهیم با ما همراه باشید.

ویژگی‌های برجسته‌ی ماشین‌های ظرفشویی ویرپول

پوشش کامل با بازوی آب‌پاش:

بیان این خصوصیت ویرپول اهمیت دارد، زیرا در حقیقت ویژگی متمایز کننده‌ی این برند است. این ویژگی به‌منظور پوشش تمام فضای مخزن ماشین با یک پاشش پرفشار از طریق ۲۱ آب‌پاش طراحی شده است تا اطمینان حاصل شود که همه‌ی ظروف به‌طور مناسب آب‌کشی و تمیز می‌شوند. انجام این کار برای بسیاری از سازندگان مشکل است، به‌خصوص هنگامی‌ این ماشین ظرفشویی متوسط را در نظر بگیرید که به‌طور تصادفی در حال فعالیت است.

ماشین ظرفشویی ویرپول خوبه؟مدل‌های مخزن پلاستیکی و فلزی استیل

هنگام خرید ویرپول، انتخاب مخزن پلاستیکی یا فلزی استیل آن به دامنه‌ی قیمت مورد نظر شما بستگی خواهد داشت. تمام مدل‌های ویرپول ارزان دارای مخزن پلاستکی هستند، اما بسیاری از مدل‌های بالاتر دارای مخزن فلزی استیل هستند. اگرچه مخزن‌های پلاستیکی ظاهر جذابی ندارند، اما موجب کاهش هزینه‌های تولید می‌شوند. به‌علاوه، از آنجایی که ویرپول از یک المنت حرارتی برای خشک کردن استفاده می‌کند، ضرورتاً یک مخزن استیل مورد نیاز نیست (مخزن‌های استیل، حداقل دیوارهای داخلی استیل، برای ماشین‌های ظرفشویی فاقد المنت حرارتی در کف ضروری است). علاوه‌بر آن، مخزن‌های استیل صداها را بهتر جذب می‌کنند و با گذشت زمان تغییر رنگ نمی‌دهند. این دسته از محصولات که در بالا ذکر شد دارای مخزن پلاستیکی هستند.

گزینه‌ی خشک‌کن با کمک فن باعث سریع‌تر شدن فرایند خشک کردن می‌شود، زیرا به‌شکل کارآمدی هوای گرم را داخل مخزن به جریان می‌اندازد.ماشین ظرفشویی ویرپول خوبه؟

شسشتوی یک ساعته:

از آنجایی که ماشین‌های ظرفشویی به‌طور پیوسته در مصرف انرژی و آب کارآمدتر شده‌اند، زمان چرخه‌های شستشو طولانی‌تر شده‌اند. با این‌حال، ماشین‌های ظرفشویی ویرپول، دارای گزینه‌ی چرخه‌ی شستشوی یک‌ساعته هستند که زمان شستشو را سریع‌تر می‌کند. قطعاً، با این کار لطفی به محیط زیست نمی‌کنید، اما اگر نیاز دارید که قبل از مهمانی بزرگ شام امشب، ظرف‌هایتان شسته شده باشند، در آن‌صورت محیط‌زیست شما را خواهد بخشد.ماشین ظرفشویی ویرپول خوبه؟

ماشین ظرفشویی ویرپول خوبه؟سنسور تشخیص میزان کثیفی ظروف یک ویژگی عمومی در همه‌ی ماشین‌های ظرفشویی ویرپول است. این سنسور میزان کثیفی ظرف‌ها را تشخیص می‌دهد و بر آن اساس، زمان چرخه‌ی شستشو و مصرف آب را تنظیم می‌کند. برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی فوق‌العاده است و همچنین برای کسانی که می‌خواهند تنها از یک دکمه روی ماشین ظرفشویی استفاده کنند (نیازی به ور رفتن با منو برای اعمال تنظیمات دلخواه نیست).

چرخه‌ی سنسور یک سنسور مرتبط با سنسور تشخیص میزان کثیفی ظروف است و بر اساس قابلیت‌های آن عمل می‌کند. در مصرف انرژی و آب صرفه‌جویی می‌کند. میزان آب‌گیری و دمای شستشو را تعیین می‌کند.ماشین ظرفشویی ویرپول خوبه؟

برنامه و گزینه‌های جالب توجه:

اغلب ماشین‌های ظرفشویی ویرپول دارای برنامه‌های کافی و گزینه‌های منحصربفردی هستند که می‌تواند به‌طور کارآمدی در خدمت خانواده‌ها باشد. این ویژگی‌ها شامل گزینه‌ی آبکشی Sani است که ۹۹٫۹۹% باکتری‌ها را از بین می‌برد و همچنین ویژگی خشک کردن گرمایی (Heated Dry) است و موجب خشک کردن عالی ظروف پلاستیکی می‌شود که اغلب خشک کردن آنها در ماشین ظرفشویی دشوار است. شما حتی می‌توانید از گزینه دمای بالا (Hi-Temp) برای تمیزی فوق‌العاده بهداشتی بطری شیر کودک استفاده کنید.ماشین ظرفشویی ویرپول خوبه؟

ویژگی‌های هوشمند:

مدل‌های جدیدتر ویرپول دارای قابلیت اتصال وای‌فای و ویژگی‌های هوشمند هستند. تاکنون، تنها مدل‌های کمی دارای ویژگی «هوشمند» و قابلیت اتصال(تبادل اطلاعات) هستند. اما از آنجا که محبوبیت اتوماسیون خانگی در حال فراگیری است، انتظار داریم که تعداد مدل‌های دارای چنین قابلیتی افزایش یابند.ماشین ظرفشویی ویرپول خوبه؟

ماشین ظرفشویی ویرپول خوبه؟جمع‌بندی

ماشین‌های ظرفشوی ویرپول گران نیستند، اما قابل اعتماد و قابل اتکا هستند. اگر می‌خواهید که به‌طور پیوسته تمیزی رضایت‌بخشی در مدل‌های پایین‌تر داشته باشید، توصیه می‌کنیم حتی برای استفاده‌های معمول از چرخه‌ی قابلمه و بشقاب استفاده کنید.

اگر یک مخزن پلاستیکی برای شما اهمیت ندارد، اما همچنان می‌خواهید که ماشین ‌ظرفشویی‌تان در پایان شستشو خشک باشد، ویرپول یک گزینه‌ی خوب است. (ضمناً چرا هنوز از پلاستیک استفاده می‌کنید؟ شیشه را هم بررسی کنید.)

در حالت کلی، اگر می‌خواهید پول زیادی هزینه کنید، مطمئن هستید که یک ماشین ظرفشویی ویرپول قابل اعتماد برای خود و خانه می‌خرید.ماشین ظرفشویی ویرپول خوبه؟

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *