محصولات بوش ساخت چین

فروش فوق العاده محصولات بوش

Rate this post

محصولات بوش ساخت چین

ما در این مقاله قصد داریم تا درباره محصولات بوش ساخت چین صحبت کرده و بررسی کنیم که آیا این موضوع صحت دارد یا نه؟

پس لطفا در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

محصولات بوش ساخت چین

در ابتدای مبحث برای اینکه متوجه شویم محصولات بوش ساخت چین است یا نه؟باید تاریخچه این برند را مورد بررسی قرار دهیم.

 تاریخچه برند لوازم خانگی بوش

برای همه ما مهم است که بدانیم محصولی را که خواهیم خرید به چه کشوری تعلق دارد. یکی از برندهایی که در زمینه لوازم برقی کار می کند و برای همه به خوبی شناخته شده است ، برند مشهور بوش است. بوش با سال ها کار در زمینه لوازم خانگی موفق به کسب شهرت خوبی در این زمینه شده است، بنابراین امروزه کمتر کسی این برند را نشناسد. معمولا وقتی لوازم الکتریکی می خریم، اگر منظورمان برندهای خارجی باشد، برند بوش قطعا انتخاب اول ماست.

برند بوش در اصل در اشتوتگارت آلمان فعالیت می کرد. پس از آن به دلیل فعالیت های گسترده و به منظور ارائه بهترین خدمات به مشتریان، محصولاتی به دستور بوش در کشورهای دیگر تولید و توزیع می شود. البته کارخانه های اصلی بوش تنها در آلمان، ترکیه، چین، مالزی و مجارستان قرار دارند و بقیه اصطلاحا تحت لیسانس بوش قرار دارند.

رابرت بوش، بنیان گذار لوازم خانگی بوش، در جوانی و تنها ۲۵ سالگی کارگاه تولید خود را در اشتوتگارت آلمان آغاز کرد. در واقع کارگاه کوچکی است که شرکت های بزرگ بوش در آن به دنیا آمده اند. اولین کارخانه بوش در سال ۱۹۰۱ ساخته شد.دقیقاً ۱۰ سال بعد در سال ۱۹۱۰ کارخانه فویرباخ در نزدیکی اشتوتگارت افتتاح شد. در آن زمان بوش به یک شرکت تقریباً بزرگ با دو شعبه در این کشور تبدیل شد. و در سال ۱۹۱۷ محصولات بوش به کشورهای دیگر صادر شد.

امروزه بوش یکی از ۳ برند برتر جهان در تولید لوازم خانگی است. در سال ۲۰۱۲ بوش نزدیک به ۳۴ هزار کارمند در سراسر جهان داشت و تا به امروز حدود ۱۵۰هزار نفر اضافه کرد.

بوش یخچال ها و فریزرهای ساید بای ساید خود را در کره تولید و مونتاژ می کند و ماشین های ظرفشویی و لباسشویی آن توسط بوش در ترکیه تولید می شود. اگر کسی بپرسد لوازم خانگی بوش در کجا ساخته می شود، در پاسخ به سوال او باید نزدیک به ۱۰ کشور را نام بریم.

همچنین لازم است بدانید که بسیاری از لوازم آشپزخانه بوش مانند دستگاه های چای، آبمیوه گیرها و غیره به دلیل موضوع رقابتی و هزینه های پایین تولید در چین تولید می شوند.

مهندسان نظارت بوش یک خط کامل از لوازم خانگی بوش را در کشورهای دیگر دنبال می کنند تا به جز حفظ کیفیت محصول، از بازار رقابتی جا نمانند.

برند بوش نیز دوستدار محیط زیست است و از آخرین فناوری برای این منظور استفاده می کند.

محصولات بوش ساخت چین

محصولات بوش ساخت چین:

بنابراین با توجه به موارد گفته شده در واقع محصولات بوش ساخت چین نیستند و فقط تعدادی از این لوازم در کشور چین مونتاژ میشوند.

انواع محصولات برند بوش:

بوش در ابتدا محصولات کمی برای ارائه داشت، اما با ادامه زمان و گسترش کسب و کار آن، اکنون همه چیز را از لوازم آشپزخانه کوچک تا بزرگ، لوازم خانگی و ابزارهای الکتریکی مانند مته،دریل و…تولید میکند.

چگونگی تشخیص بوش اصل با تقلبی:

توجه داشته باشید که یک راه بسیار ساده برای اطمینان از محصولات بوش واقعی وجود دارد. کارخانه بوش آلمان تمام کالاهای خود را در سراسر جهان با یک کد مدل توزیع می کند، و شما باید کد دستگاه را در گوگل جستجو کنید تا بفهمید آیا این یک دستگاه اصلی یا تقلبی است، اگر کد را به درستی وارد کرده بودید، اولین سایت گوگل با آدرس www.bosch-home.com بالا میآید.

در پایان امیدواریم که مطالب ارائه شده درباره محصولات بوش ساخت چین،برای شما همراهان گرامی مفید بوده باشد.

به همین جهت مشاوران ما در مجموعه آرکامان سرویس در خدمت شما هستند تا در زمینه محصولات بوش ساخت چین و موارد دیگر شما عزیزان را راهنمایی کنند.

محصولات بوش ساخت چین

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *