نمایندگی جنرال الکتریک در کرج

نمایندگی جنرال الکتریک در کرج

نمایندگی جنرال الکتریک در کرج؛ جنرال الکتریک شرکت چندمنظوره‌ی بین‌المللی آمریکایی است که ساختمان مرکزی آن در شهر بوستون ایالت ماساچوست قرار دارد. این شرکت فعالیت خود را در سال ۱۸۹۲ با تولید لامپ‌های الکتریکی شروع کرد امروزه این شرکت در صنایع بسیار متنوعی فعالیت می‌کند از جمله این صنایع :صنایع هوایی، تجهیزات پزشکی، انرژی‌های تجدیدپذیر، مشاوره‌ی مالی و سرمایه‌گذاری، لوازم خانگی، نفت و گاز و … اشاره نمود.

لباسشویی جنرال الکتریک

قرار دادن پوشاک داخل آب به تنهایی باعث تمیزی آن نمی‌شود بلکه آب باید با فشار به الیاف‌های پارچه برخورد کند. اکثر ماشین‌های لباسشویی با چرخاندن لباس درون غلطک‌های فلزی پرآب این کار را انجام می‌دهند. جهت نفوذ عمیق‌تر آب درون پارچه و نیز زدودن چربی‌ها و لکه‌ها از مواد شوینده مخصوص ماشین لباسشویی استفاده می‌شود.

بیش تر ماشین‌های لباسشویی جنرال الکتریک خودکار هستند و با یک فرایند الکترونیکی کنترل می‌شوند. با استفاده از دکمه اتوماتیک برنامه‌ای برای ماشین تنظیم می‌شود تا بر همان مبنا لباس‌ها را با استفاده از آب گرم یا آب خنک یا ولرم تمیز کند. کارهای اصلی ماشین‌های لباسشویی عبارتند از ترکیب آب سرد و گرم تا سطح دلخواه، تنظیم مدت زمان شستشو، آب‌کشی لباس‌ها و خشک کردن محدود آب لباس‌ها از طریق چرخاندن سریع آن‌ها که برخی از ماشین‌های لباسشویی لباس‌های شسته شده را تا ۱۰۰٪ خشک می‌کنند.

ما در گروه ایران آرکامان آماده ارایه هر گونه خدمات در زمینه تعمیر انواع محصولات جنرال الکتریک می باشیم.

نمایندگی جنرال الکتریک در کرجیخچال جنرال الکتریک

یخچال دستگاهی است که از یک وسیله سردکننده به همراه یک عایق حرارتی و سازوکاری برای انتقال گرما از داخل این محفظه به بیرون تشکیل می‌شود. از یخچال برای خنک نگهداشتن مواد غذایی، داروها و دیگر چیزهای فاسدشدنی استفاده می‌شود. یخچال‌ها از دیرباز تاکنون تغییرات بسیاری را به خود دیده‌اند. از یخچال‌های طبیعی گرفته تا یخچال‌های دست‌ساز زیرزمینی و بعدها یخچال‌های نفتی و گازی و عموم یخچال‌های امروزی که با جریان الکتریسیته کار می‌کنند. شرکت جنرال الکتریک یکی از برترین تولید کننده های یخچال در جهان می باشد.

ما در گروه ایران آرکامان آماده ارایه هر گونه خدمات در زمینه تعمیر انواع محصولات جنرال الکتریک می باشیم.

نمایندگی جنرال الکتریک در کرج