نمایندگی فروش ماشین ظرفشویی بوش در کرج

نمایندگی فروش ماشین ظرفشویی بوش در کرج

نمایندگی فروش ماشین ظرفشویی بوش در کرج با داشتن کادری مجرب و دلسوز هموار تلاش میکند تا بهترین پیشنهاد را به شما عزیزان جهت انتخاب کردن ماشین ظرفشویی خود بدهند تا شما عزیزان بهترین خرید خود را داشته باشید.

اما ماشین ظرفشویی چیست؟

ماشین ظرفشویی یک فیچر و مکانیک است که برای شستن و تمیز کردن ظروف استفاده می شود. ماشین ظرفشویی در رستوران ها و آشپزخانه های داخلی استفاده می شود.نمایندگی فروش ماشین ظرفشویی بوش در کرج

تاریخچه ماشین ظرفشویی

اولین ماشین ظرفشویی توسط زنی ثروتمند به نام ژوزفین کوکران در سال ۱۸۸۶ اختراع شد و در سال ۱۸۹۳ در نمایشگاه جهانی شیکاگو به نمایش گذاشته شد.نمایندگی فروش ماشین ظرفشویی بوش در کرج

نمایندگی فروش ماشین ظرفشویی بوش در کرجنحوه عملکرد ماشین ظرفشویی چگونه است؟

به طور کلی آبی که از طریق مخزن نمک وارد می شود و وارد مخزن می شود، این آب از طریق پمپ در دستگاه گردش می کند و به وسیله آبپاش ها در رگ های پر فشار پاشیده می شود.

انواع ماشین ظرفشویی

ماشین ظرفشویی داخلی که داخل کابینت نصب شده و قابل جابه جا شدن نیست.

ماشین ظرفشویی مخصوص میز که سبک قابل حمل هستند و ویژگی که دارند این است طیف گسترده ای از رنگ ها را شامل میشوند.نمایندگی فروش ماشین ظرفشویی بوش در کرج

ماشین ظرفشویی ایستاده برای حجم زیادی از ظروف استفاده می شود و مانند ماشین لباسشویی نیاز به جایی در آشپزخانه دارد تا نصب شود.

کارت های گارانتی شرکت آلمانی بوش

یکی از معیارهای اصلی پس از انتخاب برند و مدل دستگاه، وجود کارت گارانتی معتبر می باشد. گاهی اوقات مشاغل کوچکی که مجوزهای لازم برای برندهای مختلف را ندارند، کوپن گارانتی صادر می کنند که در واقع کارت بازرگانی این شرکت ها خواهد بود، زیرا در صورت بروز مشکل مشتری با شماره درج شده در کارت گارانتی تماس می گیرد.

آنها قطعا متوجه خواهند شد که تعمیر این دستگاه گران تمام می شود و رایگان نیست. این مشکلات باعث شده اعتماد مردم نسبت به کارت های گارانتی از بین برود.

نمایندگی فروش ماشین ظرفشویی بوش در کرجتفاوت یک گارانتی اصل با گارانتی غیر اصل

البته نمی خواهیم بگوییم گارانتی های اصلی بی عیب هستند اما با داشتن این نوع گارانتی های با مشکلات بزرگی همراه نخواهید بود. هنگامی که بخشی از دستگاه شما نیاز به تعویض دارد، تکنسین های مربوطه آن قطعه را به شرکت مادر تحویل داده و قطعه جدید را به صورت رایگان دریافت می کنند. هر شرکتی در تلاش است تا بهترین خدمات ممکن را به مشتریان ارائه دهد تا در اوج بمانند.

تفاوت  سایز محصول در گارانتی

دستگاه های کوچک مانند میکسر و غذاساز دارای دو سال گارانتی هستند. لوازم خانگی بزرگ مانند یخچال، ماشین ظرفشویی و ماشین لباسشویی دارای 10 سال گارانتی می باشد.نمایندگی فروش ماشین ظرفشویی بوش در کرج

تمامی قطعات محصولات ریز و درشت در صورت خرابی فنی و تولیدی مشمول گارانتی می شوند اما به شرطی که نصب توسط کارشناسان خدمات بوش انجام شده باشد.

در صورتی که نصب توسط مشتری انجام شود، گارانتی شامل ایرادات فنی و ساخت نمی شود.در صورت حذف یا تغییر شماره سریال از دستگاه یا کارت گارانتی، دستگاه از گارانتی خارج می شود.نمایندگی فروش ماشین ظرفشویی بوش در کرج

درباره آرکامان سرویس:

پیشینه آرکامان سرویس متمرکز بر ارائه خدات پیشرفته و همچنین تامین قطعات از مجموعه های اصلی می باشد. در طول این

سال ها خدمات تخصصی زیادی توسط کادر فنی ما انجام شده است که مهارت و تجربه ما را در ارائه خدمات پشتیبانی بهتر

افزایش داده است و در حال حاضر مجموعه خدمات مرکزی آرکامان سرویس به عنوان یکی از دفاتر خدمات و پشتیبانی در سطح استان البرز و تهران نقش مهمی را ایفا می کند و سعی در ارتقا کیفیت خدمات در سطح دو استان را دارد.

نمایندگی فروش ماشین ظرفشویی بوش در کرج