نمایندگی فروش ویرپول در کرج

نمایندگی فروش ویرپول در کرج

نمایندگی فروش ویرپول در کرج؛ ویرپول شرکتی آمریکایی و چند ملیتی است که در بازار بین المللی لوازم خانگی حضوری فعال دارد. این شرکت فعالیت خود را در اوایل قرن بیستم و با تولید ماشین لباسشویی آغاز کرد. اکنون این شرکت در فهرست معتبر فورچون 500 قرار دارد و درآمدی بالغ بر 21 میلیارد دلار و بیش از 92 هزار کارمند، از فعالان مهم و معتبر صنعت لوازم خانگی محسوب می شود. ساختمان  مرکزی این شرکت در شهر بنتون چارتر تاونشیپ، میشیگان قرار دارد.

ساختار داخلی ماشین لباسشویی چگونه است؟

موتور ماشین‌ های لباس شویی مدل سطلی اماکن دارد ، از نوع قطب چاکدار ، یا ، خازنی باشد که از موتور مدل چاکدار ، فقط در حالتی استفاده می‌شود که ، موتور دستگاه به صورت مستقیم ، به دیگ آن وصل است و جهت چرخش آن را نمی توان تغییر داد.

تعدادی از ماشین‌ های لباس‌شویی مدل سطلی دارای قطعه ای برای گرم‌ کردن آب نیز هستند ، اما ماشین‌ های لباس‌شویی مدل دو قلو ، به دلیل این که معمولاً دارای یک دیگ هستند که در آن‌ ها از قطعه ای به نام : المنت گرم‌ کن استفاده نمی‌شود. کار خشک‌ کردن در ماشین‌ های لباس شویی مدل دو قلو معمولاً به وسیله ی نیرویی ، انجام می‌شود ، و دارای یک موتور مخصوص ، برای مخزن خشک‌ کن هستند.

موتور های ماشین لباسشویی چیست؟

موتور های ماشین لباسشویی مدل دو قلو ، هر دو از نوع تک فاز هستند ، و در تعدادی از آن‌ ها ، یک موتور القایی به نام : قطب‌ چاکدار برای پمپ الکتریکی دستگاه ، استفاده می‌شود. موتور شستشوی ماشین‌ های لباس شویی مدل دو قلو ، با تسمه ای به دیگ دستگاه ، وصل می‌شود و می‌تواند در این صورت ، رخت ها را در دو جهت بچرخاند ، که به بهتر تمیز شدن آن‌ ها ، کمک می‌کند ، اما موتور خشک‌ کن ، به صورت کاملا مستقیم به مخزن خشک‌ کن اتصال می‌ شود

و به همین دلیل ، سرعت در این قسمت خیلی بالا ، است و برای جلوگیری از خطرهای محتمل ، یک ترمز مکانیکی که با  ، میکروسوئیچ ، کنترل می شود ، در آن‌ ها ، جایگذاری شده‌ است که با ، باز شدن در مخزن ، موتور خاموش شده و ترمز مکانیکی را فعال می‌شود.

در ماشین‌ های لباس شویی مدل دو قولو ، با استفاده از دو  وقت گیر ، برنامه ی تغییر جهت دستگاه را ، تعیین می‌کنند ، به این صورت که اگر ، محاسبه گر وقت  ۱ فعال باشد ، مدت‌ زمان چرخش دستگاه ، در هر جهت بیشتر خواهد بود ، اما اگر ، تایمر یا محاسبه گر وقت ۲ فعال باشد ، مدت زمان چرخش ماشین در هر جهت کمتر می‌شود.

نمایندگی فروش ویرپول در کرج

موتور در ماشین لباسشویی چیست؟

موتور ماشین لباسشویی چیست؟ موتور ماشین‌ های لباسشویی معمولا آسنکرون ، دی سی ، یا اونیورسال ، است. موتور های مدل آسنکرون ممکن است دارای دو سرعت و دارای دو سیم‌پیچی اصلی و فرعی باشند و برای راه‌ اندازی دستگاه ، نیاز به خازن راه‌ انداز داشته باشند. در برخی از انواع دستگاه ، ممکن است از موتور های دی‌سی بدون زغال ، استفاده شود. در صورتی که از موتورهای اونیور سال استفاده شود ، امکان این وجو دارد تا با استفاده از کنترل ولتاژ ،سرعت را کنترل کرد.

به علت وجود همین ویژگی ، در ماشین‌ های لباس‌ شویی مدل اتوماتیک جدید ، از موتور های یونیور سال ، بیشتر از موتور های القایی ، استفاده می‌شود. این مدل موتور ها ، دارای سرعت‌ بالای 4۰۰۰ تا 17۰۰۰ دور در دقیقه ، هستند. مهم ترین ایراد موتور های اونیور سال از زغال آن ها است ، که به دلیل کوتاه‌ شدن یا جمع‌ شدن گرد و غبار بین زغال و کلکتور گیر انجام می شود یا ، جرقه به وجود می آید.

هیدوراستات در ماشین لباسشویی چیست؟

هیدرواستات‌ ها ، آب درون ماشین لباسشویی را ، واپایی می‌کند و ، قابل تنظیم هستند. تعدادی از هیدورستات‌ ها بر پایه ی فشار هوای داخل دیگ ، سطح آب را کنترل می‌کنند. هیدروستات‌ ها از دو نوع الکترونیکی و مکانیکی هستند که ، در هر دو مدل ، تنظیم سطح آب ، از طریق شلنگ هوایی که از دیگ اصلی به هیدروستات متصل می‌شود.

ابتدا یک کپسول هوا در این مسیر هست که ، شیلنگ به کپسول هوا وصل است و با پر شدن مخزن فشار ، هوا داخل کپسول می شود و با تحریک کردن هیدروستات ، و فرمان هیدروستات به برد برق شیر برقی قطع می‌شود ، و در این صورت سطح آب دستگاه لباس شویی ، کنترل می‌شود. در هیدروستات‌ های مدل بروز تر که همان مدل الکترونیکی ، به حساب می آیند ، قابلیتی به اسم اکان تنظیم سطح آب نیز ، وجود دارد که با چرخش پیچ به سمت عقربه‌ های ساعت ، سطح آب‌ گیری بیشتر می‌شود.

نمایندگی ویرپول

ما در گروه ایران آرکامان آماده ارائه هر گونه خدمات در زمینه تعمیر لوازم خانگی با برند ویرپول هستیم. شما می توانید از طریق راه های ارتباطی با ما تماس حاصل فرمائید.