ویرپول در کرج

ویرپول در کرج

ما در این مقاله تصمیم گرفتیم تا به موضوع برند ویرپول در کرج که یکی از برندهای معتبر در حوزه‌ی لوازم خانگی است بپردازیم.امیدواریم که برای شما عزیزان مفید واقع شود.

ویرپول در کرج

تاریخچه برند ویرپول:

در سال ۱۹۱۱ مردی به نام «لو آپتون» و عمویش آموری آپتون شرکت  آپتون کامپانی را تأسیس کردند. آموری آپتون از یک ماشین لباسشویی برای ثبت اختراع و ایجاد نمونه اولیه و اضافه کردن یک موتور الکتریکی استفاده کرد. سپس این شرکت تولید محصولات مختلفی مانند اسباب بازی، تجهیزات توریستی و تجهیزات خودرو را آغاز کرد. فروش محصولات این شرکت در طول جنگ جهانی اول و پس از آن به خوبی پیش رفت. آپتون در اوایل دهه ۱۹۲۰ ماشین لباسشویی خود را معرفی کرد.

در سال ۱۹۴۹ الیشا گری اداره شرکت را بر دست گرفت و جایگزین لو آپتون شد. در دوران پس از جنگ جهانی دوم تقاضای بازار برای محصولات مصرفی به شدت افزایش یافت. محصولات ویرپول شامل ماشین های لباسشویی سنتی و خودکار، خشک کن ها و اتو است. این شرکت در سال ۱۹۵۰ به شرکت ویرپول تغییر نام داد. برند ویرپول  در سال ۱۹۵۵ با شرکت Seeger Refrigerator ادغام شد و یخچال، تهویه هوا و جاروبرقی را به خط تولید محصولات خود اضافه کرد.

خدمات برند ویرپول در کرج:

ویرپول یک شرکت چند ملیتی لوازم خانگی آمریکایی است که بیش از یک قرن است که نماینده محصولات خود در سراسر جهان بوده است. محصولات این برند عمدتاً در زمینه لوازم الکترونیکی خانگی و تجاری می باشد. در سال ۲۰۱۶، از شرکت سوئدی الکترولوکس پیشی گرفت و به بزرگترین تولیدکننده لوازم خانگی جهان تبدیل شد. هفتاد کارخانه و مرکز تحقیق و توسعه و بیش از ۸۰ برند مشهور در زمینه لوازم خانگی از دستاوردهای این برند جهانی هستند.

که در این قسمت به برخی از خدمات ارائه شده توسط شرکت ویرپول در کرج اشاره میکنیم:

  • نصب یخچال فریزر
  • جایگزین فیلتر آب یخچال های ساید بای ساید
  • جایگزینی موتورهای یخچال و فریزر
  • تعمیر یخچال و صفحات الکترونیکی جانبی
  • حذف بوی بد از یخچال و فریزر
  • حذف عامل آبریزی یخچال و ساید بای ساید
  • تعویض لاستیک در اطراف درب یخچال و مانند آن

ویرپول در کرج

اقدامات نمایندگی برند ویرپول در کرج:

*یک تیم مشاوره رایگان که ابتدا وقتی مشتری با مرکز تماس می گیرد و خرابی یخچال-فریزر whirlpool خود را اعلام می کند، ابتدا به مشتری کمک می کند تا علت مشکل را پیدا کند و اگر چنین باشد مشاوران ما بدون نیاز به سرویس دهنده به آن کمک خواهند کرد تا مشکل را حل کنند، اما اگر مشکل نیاز به حضور تکنسین متخصص داشته باشد، مشاور به تیمی از تکنسین های متخصص دستور خواهد داد که آن را مورد بررسی قرار دهند.

*به محض تماس خریدار با نمایندگی ویرپول در  کرج و در صورت نیاز به تکنسین، این مرکز یک تکنسین متخصص را در اسرع وقت برای رضایت خریداران محترم به خانه مشتری می فرستد و هرگونه تعمیراتی در کرج و تهران در خانه انجام خواهد شد.

*اگر تعمیرکار نمایندگی، پس از بررسی دستگاه، متوجه  شود که دستگاه شما نیاز به جایگزینی برای رفع مشکل دارد، نمایندگی ویرپول در گوهردشت کرج به شما اطمینان خواهد داد که آن را با استفاده از قطعات اصلی برای این تعمیرات انجام خواهد داد و در نتیجه، جایگزینی این قطعات منجر به از دست دادن کیفیت دستگاه شما نخواهد شد.

اگر یخچال whirlpool شما دچار آسیب شده باشد، متخصصان حاضر در نمایندگی ویرپول در گوهردشت کرج دستگاه شما را در خانه به بهترین وجه ممکن تعمیر میکنند. در بسیاری از مراکز خدماتی، برای تعمیراتی مانند شارژ گاز یا کمپرسورهای جایگزین، یخچال-فریزر ویرپول به کارگاه تعمیرات در کرج منتقل می شود و باعث آسیب جدی به دستگاه در حین حمل و نقل می شود؛ اما در نمایندگی ویرپول کرج، تمام تعمیرات مانند پر کردن گاز یخچال ویرپول، جایگزینی موتور فریزر و یخچال ، جایگزین حسگر یخچال ویرپول و… انجام میشود.

در پایان امیدواریم که مطالب ارائه شده درباره برند ویرپول در کرج برای شما همراهان گرامی مفید بوده باشد.

به همین جهت مشاوران ما در مجموعه آرکامان سرویس در خدمت شما هستند تا در زمینه برند ویرپول در کرج و موارد دیگر شما عزیزان را راهنمایی کنند.

ویرپول در کرج