کدام گارانتی بوش بهتره ؟

خدمات اصلی بوش

Rate this post

کدام گارانتی بوش بهتره ؟

کدام گارانتی بوش بهتره ؟ جواب اینجاس Caspian kala حالا میپرسید چرا؟ با خوندن ادامه این مقاله جواب خودتونو پیدا میکنید

Caspian kala شرکت انحصاری و قانونی واردات لوازم خانگی بوش در ایران است که در حال حاضر محصولات بوش را از آلمان وارد می کند و به زودی سری جدید محصولات خود را برای سال 2022 وارد بازار ایران خواهد کرد.کدام گارانتی بوش بهتره ؟

کدام گارانتی بوش بهتره ؟Caspian kala محصولات خود را تحت ضمانت خدمات Bosch service عرضه می کند و خدمات پس از فروش را برای دو تا سه سال تضمین می کند.کدام گارانتی بوش بهتره ؟

Bosch service خدمات کالا را از طریق نمایندگی های فروش خود در سراسر کشور ارائه می دهد. کلیه محصولات خدمات بوش دارای شماره سریال در سیستم گارانتی جامع ایران می باشد که اعتبار و صحت گارانتی این شرکت را برای شما مشتریان گرامی تضمین می کند.کدام گارانتی بوش بهتره ؟

تعهدات این شرکت

  • ساخت : محصولات بوش در سرتاسر جهان با استفاده از فناوری های مهندسی پیشرفته آلمان و استانداردهای جهانی “Bosch Manufacturing” تولید می شوند.کدام گارانتی بوش بهتره ؟
  • خدمات بعد از فروش : برای سوالات پس از فروش، میتوانید با مرکز رسمی مشتریان بوش تماس بگیرید.
  • مصرف کم و بهینه:بوش با تولید لوازم خانگی کم مصرف تا 80 درصد در مصرف انرژی نسبت به 15 سال قبل صرفه جویی کرده است. لوازم خانگی کم مصرف بوش نه تنها به کاهش هزینه های خانگی کمک می کند، بلکه تأثیر زیادی بر محیط زیست دارد.کدام گارانتی بوش بهتره ؟
  • عمر بالای محصولات:هر وسیله برقی در شرایط ایده آل بدون در نظر گرفتن نوسانات برق و شرایط نامناسب دما مفید است و در بهترین شرایط در سن کار قرار دارد. لوازم خانگی بوش در سراسر جهان مطابق با استانداردهای کیفیت جهانی و استفاده طولانی مدت طراحی و تولید می شوند.

کدام گارانتی بوش بهتره ؟چرا شرکت ارائه دهنده گارانتی مهم است؟

همانطور که می دانید شرکت آلمانی Bosch در ایران فعالیت نمی کند و حضور این برند در بازار لوازم خانگی توسط شرکت های نمایندگی واردات این برند تضمین شده است.کدام گارانتی بوش بهتره ؟

این در حالی است که برخی کالاها به صورت قاچاق وارد کشور می شود. برخی از آنها جعلی هستند و فقط نام آرم Bosch به طور غیرقانونی روی آنها نوشته شده است.

ضمناً لوازم جانبی و قطعات کلیدی این برند نیز در خارج از کشور تولید می شود و تنها نمایندگان شرکت مسئولیت خرید آن ها را بر عهده دارند و در صورتی که محصول بعد از تاریخ خرید مانند قبل عمل نکرد، شما به قطعات یدکی اورجینال  شرکت گارانتی بوش آلمان نیاز دارید.کدام گارانتی بوش بهتره ؟

بنابراین تهیه مواد اصلی، انجام خدمات کارآمد و منظم، ارائه خدمات بی نقص و عالی و دسترسی به قطعات و لوازم اصلی به انتخاب شما بستگی دارد.

انتخاب نادرست هنگام خرید محصول، مشکلات زیادی را در آینده به همراه خواهد داشت.کدام گارانتی بوش بهتره ؟

بنابراین بهترین راه برای جلوگیری از مشکلات متعدد و بزرگ این است که پس از فروش اطلاعات کافی در مورد گارانتی به دست آورید و انتخاب درستی داشته باشید.

درباره آرکامان سرویس:

پیشینه آرکامان سرویس متمرکز بر ارائه خدات پیشرفته و همچنین تامین قطعات از مجموعه های اصلی می باشد.در طول این سال ها خدمات تخصصی زیادی توسط کادر فنی ما انجام شده است که مهارت و تجربه ما را در ارائه خدمات پشتیبانی بهتر افزایش داده است و در حال حاضر مجموعه خدمات مرکزی آرکامان سرویس به عنوان یکی از دفاتر خدمات و پشتیبانی در سطح استان البرز و تهران نقش مهمی را ایفا می کند و سعی در ارتقا کیفیت خدمات در سطح دو استان را دارد.کدام گارانتی بوش بهتره ؟

کدام گارانتی بوش بهتره ؟

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *