سایت رسمی بوش

Rate this post

سایت رسمی بوش

در این مطلب قبل از آنکه به توضیحی درباره سایت رسمی بوش بپردازیم،مایلیم تا اطلاعاتی را راجع به تاریخچه و ویژگی های برند بوش ارائه کنیم.در ادامه با ما همراه باشید.

سایت رسمی بوش

تاریخچه برند بوش:

برای همه ما مهم است که بدانیم محصولی را که خواهیم خرید به چه کشوری تعلق دارد. یکی از برندهایی که در زمینه لوازم برقی کار می کند و برای همه به خوبی شناخته شده است ، برند مشهور بوش است. بوش با سال ها کار در زمینه لوازم خانگی موفق به کسب شهرت خوبی در این زمینه شده است، بنابراین امروزه کمتر کسی این برند را نشناسد.

معمولا وقتی لوازم الکتریکی می خریم، اگر منظورمان برندهای خارجی باشد، برند بوش قطعا انتخاب اول ماست.

آشنایی با لوازم خانگی مارک بوش:

لوازم خانگی بوش امروز، بیش از یک قرن است که فعالیت خود را در تولید لوازم خانگی آغاز کرده است.این برند نه تنها در ایران بلکه در تمام کشورهای جهان به عنوان یکی از بهترین تولیدکنندگان لوازم خانگی شناخته می شود که موفق به جذب طرفداران زیادی شده است یکی از بزرگترین دلایل موفقیت این شرکت این است که همواره به دنبال تحویل محصولات خود به مشتریان خود با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت بوده است.

بوش با طیف گسترده ای از مدل ها و نگاه های لوکس توانسته است به سلایق مختلف در سراسر جهان پاسخ مثبت دهد و مدل مناسبی را بر اساس نیازها و بودجه های افراد تولید کند و برند خود را در صدر بهترین لوازم خانگی جهان قرار دهد. به یاد داشته باشید که موفقیت و محبوبیت برند نمی تواند اتفاقی باشد و آنچه اکنون منجر به این سطح از محبوبیت در لوازم خانگی شده حفظ کیفیت و درک دقیق نیازهای مردم و پرداختن به آنها با استفاده از آخرین فناوری هاست. جالب است که بوش از مرز 135 ساله عبور کرده است و سابقه تولید لوازم خانگی آن هر روز قوی تر و قوی تر شده است.

چگونگی تشخیص بوش اصل آلمان با تقلبی:

متاسفانه در برخی از شهرها امروز به ویژه در مرز، کالا تحت برند بوش ارائه می شود و از آنجا که این کالاها محصول اصلی بوش نیستند، به وضوح ارزان تر از قیمت واقعی محصولات بوش است و مردم به دلیل پایین تر بودن قیمت این محصولات به این موضوع توجه نمی کنند.آنها در نتیجه کیفیت پایین این محصولات مختلف را خریداری می کنند.

با توجه به وضعیت کنونی کشور واردات لوازم خانگی قاچاق به اصطلاح افزایش یافته است. در همین حال برخی از سودآوران با ارائه محصولات تقلبی این بازار را به یک قمار خطرناک تبدیل کرده اند.

با توجه به افزایش ارزش ارزهای خارجی در ایران و کاهش ارزش ریال شاهد تورم بسیار بالایی هستیم. در این شرایط خرید بسیاری از محصولات برای مردم دشوار است و این شامل لوازم خانگی، صوتی و تصویری خواهد بود.

در این راستا می دانیم که افزایش خرید محصولات بدون گارانتی، قاچاق،بدون مراجعه به سایت رسمی بوش یا به اصطلاح بانه ای است. اگرچه در برخی موارد این خریدها مشکل خاصی نیست، اما با ورود برخی سودآوران، این بازار با نگرانی در مورد خرید محصولات تقلبی مبهم شده است.

سایت رسمی بوش

سایت رسمی بوش:

توجه داشته باشید که یک راه بسیار ساده برای اطمینان از محصولات بوش واقعی وجود دارد و آن هم مراجعه به سایت رسمی بوش است.

کارخانه بوش آلمان تمام کالاهای خود را در سراسر جهان با یک کد مدل توزیع می کند، و شما باید کد دستگاه را در گوگل جستجو کنید تا بفهمید آیا این یک دستگاه اصلی یا تقلبی است، اگر کد را به درستی وارد کرده بودید، اولین سایت گوگل با آدرس www.bosch-home.com که همان سایت رسمی بوش میباشد؛بالا میآید.

اگر عکس دستگاهی که خریداری کرده اید یا قصد خرید آن را دارید با آن مطابقت داشته باشد، دستگاه انتخاب شده واقعی است. اگر در جستجوی گوگل ظاهر نمی شود یا تصویر متفاوت است، شک نکنید که یک مدل جعلی است. این بدان معناست که بسیاری از خریداران فکر می کنند آن را ارزان تر خریده اند، اما اینطور نیست و جعل فروخته شده است.

همچنین در سال های اخیر شاهد عرضه محصولات بوش در بازار ایران بوده ایم. محصولات وارداتی از طریق کانال های رسمی و با گارانتی رسمی به فروش می رسد. از سوی دیگر کانال های دیگر محصولاتی هستند که از طریق کانال های غیرقانونی و قاچاق وارد می شوند؛ بخشي که سعي مي کند با فروش کالاي تقلبي بدون نظارت رسمي و دور از ديد مقامات شايسته سود بسازد.

در پایان امیدواریم که مطالب ارائه شده درباره سایت رسمی بوش برای شما همراهان گرامی مفید بوده باشد.

به همین جهت مشاوران ما در مجموعه آرکامان سرویس در خدمت شما هستند تا در زمینه سایت رسمی بوش و موارد دیگر شما عزیزان را راهنمایی کنند.

سایت رسمی بوش

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *