تشخیص بوش اصل آلمان

تشخیص بوش اصل آلمان

Rate this post

تشخیص بوش اصل آلمان

مطمئنا برای شما هم مهم است که به هنگام خرید لوازم خانگی توانایی تشخیص بوش اصل آلمان را داشته باشید،به همین دلیل ما در این مقاله قصد داریم تا به این موضوع بپردازیم.

پس لطفا در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

تشخیص بوش اصل آلمان

چگونگی تشخیص بوش اصل آلمان با تقلبی:

متاسفانه در برخی از شهرها امروزه به ویژه در مرز، کالا تحت برند بوش ارائه می شود و از آنجا که این کالاها محصول اصلی بوش نیستند، به وضوح ارزان تر از قیمت واقعی محصولات بوش است و مردم چون قیمت های پایین تر را میبینند به این موضوع توجه می کنند که محصول تقلبی خریداری کرده اند.

با توجه به وضعیت کنونی کشور واردات لوازم خانگی قاچاق افزایش یافته است. در همین حال برخی از سودجویان با ارائه محصولات تقلبی این بازار را به یک قمار خطرناک تبدیل کرده اند.

با توجه به افزایش ارزش ارزهای خارجی در ایران و کاهش ارزش ریال شاهد تورم بسیار بالایی هستیم. در این شرایط خرید بسیاری از محصولات برای مردم دشوار است و این شامل لوازم خانگی، صوتی و تصویری خواهد بود.

در این راستا می دانیم که افزایش خرید محصولات بدون گارانتی، قاچاق یا به اصطلاح بانه است. اگرچه در برخی موارد این خریدها مشکل خاصی نیست، اما با ورود برخی سودآوران، این بازار با نگرانی در مورد خرید محصولات تقلبی مبهم شده است.

از طرفی نیز توجه داشته باشید که یک راه بسیار ساده برای اطمینان از محصولات بوش واقعی وجود دارد. کارخانه بوش آلمان تمام کالاهای خود را در سراسر جهان با یک کد مدل توزیع می کند، و شما باید کد دستگاه را در گوگل جستجو کنید تا بفهمید آیا این یک دستگاه اصلی یا تقلبی است، اگر کد را به درستی وارد کرده بودید، اولین سایت گوگل با آدرس www.bosch-home.com بالا میآید.

اگر عکس دستگاهی که خریداری کرده یا قصد خرید آن را داشتید با آن مطابقت داشته باشد، دستگاه انتخاب شده واقعی است. اگر در جستجوی گوگل ظاهر نمی شود یا تصویر متفاوت است، شک نکنید که یک مدل جعلی است. این بدان معناست که بسیاری از خریداران فکر می کنند آن را ارزان تر خریده اند، اما این طور نیست و جعل فروخته شده است.

همچنین در سال های اخیر شاهد عرضه محصولات بوش در بازار ایران بوده ایم. محصولات وارداتی از طریق کانال های رسمی و با گارانتی رسمی به فروش می رسد. از سوی دیگر کانال های دیگر محصولاتی هستند که از طریق کانال های غیرقانونی و قاچاق وارد می شوند؛ بخشي که سعي مي کند با فروش کالاي تقلبي بدون نظارت رسمي و دور از ديد مقامات شايسته سود بسازد.

به این نکته نیز اشاره کنیم که برخی روش های تشخیص بوش اصل آلمان در تمام محصولات شرکت یکسان هستند. به عنوان مثال نداشتن کارتن که به گفته فروشندگان دلیل آن پارگی در حین حمل و نقل است! اما نبود کارتن و بسته بندی شرکت ها یکی از کلاهبرداری های مورد استفاده برای فروش کالاهای جعلی است. بنابراین از خرید کالاهای ارزان تری که هنگام خرید دارای بسته بندی و کارتن استاندارد نیستند، خودداری کنید.

تشخیص بوش اصل آلمان

انواع ترفندهای فروشندگان برای فروش کالای تقلبی به جای اصل:

  • چسباندن برچسب و مارک برند بوش بر روی مدل‌های تقلبی
  • چاپ لوگوی برندهای معتبر، برچسب و حتی چاپ کارت‌های گارانتی تقلبی بر روی محصول
  • و…

در پایان امیدواریم که مطالب ارائه شده درباره تشخیص بوش اصل آلمان،برای شما همراهان گرامی مفید بوده باشد.

به همین جهت مشاوران ما در مجموعه آرکامان سرویس در خدمت شما هستند تا در زمینه تشخیص بوش اصل آلمان و موارد دیگر شما عزیزان را راهنمایی کنند.

درباره آرکامان سرویس:

پیشینه آرکامان سرویس متمرکز بر ارائه خدات پیشرفته و همچنین تامین قطعات از مجموعه های اصلی می باشد. در طول این سال ها خدمات تخصصی زیادی توسط کادر فنی ما انجام شده است که مهارت و تجربه ما را در ارائه خدمات پشتیبانی بهتر افزایش داده است و در حال حاضر مجموعه خدمات مرکزی آرکامان سرویس به عنوان یکی از دفاتر خدمات و پشتیبانی در سطح استان البرز و تهران نقش مهمی را ایفا می کند و سعی در ارتقا کیفیت خدمات در سطح دواستان را دارد.

تشخیص بوش اصل آلمان

 

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *