خدمات اصلی بوش

4.4/5 - (9 امتیاز)

خدمات اصلی بوش

خدمات اصلی بوش ارائه دادن محصولات با کیفیت و دادن مشاوره هنگام خرید و همچنین داشتن تیم پشتیبانی و خدمات پس از فروش است. شرکت آلمانی بوش با ارائه دادن این خدمات همواره سعی بر کسب رضایت حداکثری مشتریان خود دارد.

تعهدات این شرکت

  • ساخت : محصولات بوش در سرتاسر جهان با استفاده از فناوری های مهندسی پیشرفته آلمان و استانداردهای جهانی “Bosch Manufacturing” تولید می شوند.خدمات اصلی بوش
  • خدمات بعد از فروش : برای سوالات پس از فروش، میتوانید با مرکز رسمی مشتریان بوش تماس بگیرید.
  • مصرف کم و بهینه:بوش با تولید لوازم خانگی کم مصرف تا 80 درصد در مصرف انرژی نسبت به 15 سال قبل صرفه جویی کرده است. لوازم خانگی کم مصرف بوش نه تنها به کاهش هزینه های خانگی کمک می کند، بلکه تأثیر زیادی بر محیط زیست دارد.خدمات اصلی بوش
  • عمر بالای محصولات:هر وسیله برقی در شرایط ایده آل بدون در نظر گرفتن نوسانات برق و شرایط نامناسب دما مفید است و در بهترین شرایط در سن کار قرار دارد. لوازم خانگی بوش در سراسر جهان مطابق با استانداردهای کیفیت جهانی و استفاده طولانی مدت طراحی و تولید می شوند.

خدمات اصلی بوشچرا شرکت ارائه دهنده گارانتی مهم است؟

همانطور که می دانید شرکت آلمانی Bosch در ایران فعالیت نمی کند و حضور این برند در بازار لوازم خانگی توسط شرکت های نمایندگی واردات این برند تضمین شده است.خدمات اصلی بوش

این در حالی است که برخی کالاها به صورت قاچاق وارد کشور می شود. برخی از آنها جعلی هستند و فقط نام آرم Bosch به طور غیرقانونی روی آنها نوشته شده است.خدمات اصلی بوش

ضمناً لوازم جانبی و قطعات کلیدی این برند نیز در خارج از کشور تولید می شود و تنها نمایندگان شرکت مسئولیت خرید آن ها را بر عهده دارند و در صورتی که محصول بعد از تاریخ خرید مانند قبل عمل نکرد، شما به قطعات یدکی اورجینال  شرکت گارانتی بوش آلمان نیاز دارید.

بنابراین تهیه مواد اصلی، انجام خدمات کارآمد و منظم، ارائه خدمات بی نقص و عالی و دسترسی به قطعات و لوازم اصلی به انتخاب شما بستگی دارد.

انتخاب نادرست هنگام خرید محصول، مشکلات زیادی را در آینده به همراه خواهد داشت.خدمات اصلی بوش

بنابراین بهترین راه برای جلوگیری از مشکلات متعدد و بزرگ این است که پس از فروش اطلاعات کافی در مورد گارانتی به دست آورید و انتخاب درستی داشته باشید.

گارانتی های نا مطمان

گارانتی های نامطمان باعث بی اعتمادی مردم به گارانتی شده و متاسفانه در ایران زیاد است. همه چیز به انتخاب خود ما بستگی دارد، انتخاب اشتباه هنگام خرید یک محصول در آینده مشکلات زیادی را به همراه خواهد داشت.

بنابراین بهترین راه برای جلوگیری از مشکلات متعدد و بزرگ این است که  اطلاعات کافی در مورد گارانتی به دست آورید و انتخاب درستی داشته باشید.خدمات اصلی بوش

متأسفانه در ایران بسیاری از افراد تمایل دارند که به روش سنتی در مورد مشکل تحقیق کنند، این تحقیق سنتی شامل مصاحبه با اقوام، آشنایان و فروشندگان است. در این مرحله، هر فروشنده ای با این ادعا که در واقع گارانتی اصلی بوش است، گارانتی را به شما معرفی می کند و شما دچار سردرگمی می شوید.

کارت های گارانتی شرکت آلمانی بوش

یکی از معیارهای اصلی پس از انتخاب برند و مدل دستگاه، وجود کارت گارانتی معتبر می باشد. گاهی اوقات مشاغل کوچکی که مجوزهای لازم برای برندهای مختلف را ندارند، کوپن گارانتی صادر می کنند که در واقع کارت بازرگانی این شرکت ها خواهد بود، زیرا در صورت بروز مشکل مشتری با شماره درج شده در کارت گارانتی تماس می گیرد.خدمات اصلی بوش

آنها قطعا متوجه خواهند شد که تعمیر این دستگاه گران تمام می شود و رایگان نیست. این مشکلات باعث شده اعتماد مردم نسبت به کارت های گارانتی از بین برود.

خدمات اصلی بوش

درباره آرکامان سرویس:

پیشینه آرکامان سرویس متمرکز بر ارائه خدات پیشرفته و همچنین تامین قطعات از مجموعه های اصلی می باشد.در طول این سال ها خدمات تخصصی زیادی توسط کادر فنی ما انجام شده است که مهارت و تجربه ما را در ارائه خدمات پشتیبانی بهتر افزایش داده است و در حال حاضر مجموعه خدمات مرکزی آرکامان سرویس به عنوان یکی از دفاتر خدمات و پشتیبانی در سطح استان البرز و تهران نقش مهمی را ایفا می کند و سعی در ارتقا کیفیت خدمات در سطح دو استان را دارد.

خدمات اصلی بوش

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *